Publicacions

  • CIDUI_16

    Lozano López, Esther; Serrano Coll, Marta  “Estratègia d’Innovació docent en l’àmbit de la Història de l’Art a través d’una experiència de col·laboració activa entre Secundària i Universitat”, Universitat Autònoma de Barcelona, 2016.

    El Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI) és un esdeveniment acadèmic sobre Educació Superior que se celebra bianualment des de l’any 2000. Organitzat per les vuit universitats públiques catalanes, el congrés és ja una iniciativa consolidada que aplega un gran nombre de professors i d’altres professionals de l’àmbit de l’Educació Superior involucrats en la millora de la innovació i la qualitat docent a la universitat. Aquesta publicació, que té una periodicitat biennal, conté les actes d’aquest congrés. És a dir, és un recull de tot el material documental que s’ha generat arran del congrés, incloent comunicacions presentades, conferències plenàries, seminaris específics, etc.
    La qualitat d’aquest material està avalada pel Comitè Científic del CIDUI, format per experts de les vuit universitats organitzadores, així com per altres membres d’universitats estrangeres que col·laboren de manera continuada. A la vegada, és el Comitè Organitzador qui fa les funcions de comitè editorial d’aquesta publicació i vetlla per un resultat final de qualitat.

    Veure pdf

  • IN-RED_17

    Lozano López, Esther; Serrano Coll, Marta   Presentació del Grup de Treball “Ars Memoriae” que tenim establert a la URV amb alguns centres de Secundària. Posarem sobre la taula els motius que ens van instar a buscar aquest marc de col·laboració entre ambdúes etapes formatives, els objectius que ens proposem i els resultats aconseguits.

    En aquestes línies descrivim l’experiència, presentem els resultats obtinguts i valorem l’activitat realitzada durant el curs 2015-2016: una pràctica experimental d’innovació docent en el marc de la Història.

    Veure pdf

  • CIDUI_18

    Serrano Coll, Marta; Lozano López, Esther

    En el marc d’un projecte d’innovació docent consolidat des de fa 4 anys entre Secundària i Universitat, aquest curs hem generat un espai de col·laboració per establir un canal de transició més fluit entre les dues etapes formatives. A través de l’activitat “Grans programes narratius: 3 obres de les PAU analitzades des d’una nova perspectiva”, els alumnes d’Institut i d’Universitat treballen conjuntament per tal d’oferir continguts novedosos i actualitzats d’aquestes fonamentals obres d’Art.

    Veure pdf

© Ars Memoriae | Disseny web: Gecko